Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 12, 2010
Image Size
284 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,726 (2 today)
Favourites
753 (who?)
Comments
138
Downloads
204
×
EDIT 2: actually i might update this again in the future. XD iono just maybe..

EDIT: WOOOH OK THIS FLASH IS COMPLETE NOW. C: phew, took me 2 hrs to to finish it up. =o= enjoy the extra 3 secs~

you better ruuuun, ruuun, ruun, ruuun, ruunn~ :icontarddanceplz:

yep, another random flash i made. c: but i plan on finishing this even though its prolly gonna be like, only 5 sec or w/e. lol the one that's throwing the fire is damien, who i will soon draw in when i feel like working on this again! n yah, this was another quicky. took a lil bit over an hour to make, but hey i feel like im getting faster at making animations!!!! b>u<d
Add a Comment:
 
:iconinvaderkuma:
invaderkuma Featured By Owner Jan 18, 2015   Filmographer
OMG Run Kenny Run! XDD
Reply
:iconpsariusagi:
PsariUsagi Featured By Owner Sep 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
omg Damien nu
Reply
:iconsummermartin:
Summermartin Featured By Owner Apr 9, 2014  Student Traditional Artist
RUN FOREST RUN!!!
Reply
:iconkidface:
kidface Featured By Owner Jan 2, 2014
lol
Kenny: hey.. would a sorry be o- *fireball lands in front of him*

Damien: GET THE F@$* BACK HERE!!!!!!!
Reply
:icongiggles325:
Giggles325 Featured By Owner Jul 15, 2013
not kenny!!!!
Reply
:iconsouthponies:
SouthPonies Featured By Owner May 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Kenny what did you do this time?
Reply
:iconrosalinediva37:
rosalinediva37 Featured By Owner Apr 12, 2013   Artist
my baby kenny u ok??? :iconheadacheplz:
Reply
:iconeruwye:
Eruwye Featured By Owner Nov 2, 2012
I love this flash!
Reply
:iconthesorceressraven:
TheSorceressRaven Featured By Owner Oct 22, 2012  Professional Digital Artist
LOL, that is so funny. :lmao: Well done :D
Reply
:iconfunkycat206:
Funkycat206 Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
what did you do?
Reply
:iconhuntresa:
huntresa Featured By Owner Aug 26, 2012  Hobbyist Artist
excellent question, what did he do?
Reply
:iconnekoneko97:
NekoNeko97 Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist Traditional Artist
RUN FOREST RUN

LOL it's okay guys, if Kenny dies he will just come back tomorrow(I hope) <3


"Back off Bitches, Kenny is Mine"
Reply
:iconalexride99:
alexride99 Featured By Owner Mar 18, 2012  Hobbyist General Artist
Kenny- "WTF DAMEIN! OH SHI-"
Damien- "FUCK YOU KENNY, YOU INFIDEL! DIE!"
Kenny- "SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT!"
Reply
:iconfunkycat206:
Funkycat206 Featured By Owner Feb 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
what the hay damien?
Reply
:iconhowlinghound111:
howlinghound111 Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist
KENNY-'' come on damien?'' DAMIEN-'' F*** YOU!!!'' KENNY- '' OH SH*T!!!!!''
Reply
:iconmockingbird201:
mockingbird201 Featured By Owner Dec 28, 2011  Hobbyist General Artist
kenny looks cute
Reply
:iconliftyshiftyfan:
LiftyShiftyFan Featured By Owner Sep 7, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Damien XD Aww Kenny is cute good work
Reply
:iconnavi1-0:
Navi1-0 Featured By Owner Aug 16, 2011
awww~:heart: so cute X3
Reply
:iconliztheinfinite1:
liztheinfinite1 Featured By Owner Aug 13, 2011
Ohmigod, they're so cute and the expressions are so perfect, I love it!
Reply
:iconscht101:
scht101 Featured By Owner Aug 1, 2011
Wonder what Kenny did! Probably hit on Pip!
Reply
:iconorentheartist:
OrenTheArtist Featured By Owner Jul 21, 2011
Cute
Reply
:iconsouthparkfantasy:
SouthParkFantasy Featured By Owner Jul 23, 2011
thx
so is your icon <333
Reply
:iconspiritofthehowl:
SpiritofTheHowl Featured By Owner Jul 19, 2011  Student Filmographer
i love it! what kind of flash is this :O
Reply
:iconsouthparkfantasy:
SouthParkFantasy Featured By Owner Jul 23, 2011
it's a loop flash? lol well i did this with adobe flash cs3. C:
Reply
:icondaughterxofxevil:
daughterxofxevil Featured By Owner Jul 6, 2011
Damien's eyebrows are hawt. Same with Kenny's face when he gets the fireball thrown at his face.
Reply
:iconsouthparkfantasy:
SouthParkFantasy Featured By Owner Jul 23, 2011
LOL thanks dude ;D
Reply
:iconorangerachel:
orangerachel Featured By Owner Jun 26, 2011
Awww this is adorable! I love it! :clap:
Reply
:iconmaymayic:
MaymayIC Featured By Owner Jun 25, 2011  Student Digital Artist
SNSD or Ke$ha? .-.
Reply
:iconsouthparkfantasy:
SouthParkFantasy Featured By Owner Jul 25, 2011
SNSD. K3$ha can't sing. XD as good as SNSD at least
Reply
:iconbarly98:
barly98 Featured By Owner Jun 2, 2011
Totally Awsome! and totally KUWAIIII!!!!
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner May 5, 2011
wow nice animation :D
Reply
:iconlisatheactor:
lisatheactor Featured By Owner Mar 31, 2011
lol
Reply
:iconsouthparkfantasy:
SouthParkFantasy Featured By Owner Mar 31, 2011
;D
Reply
:iconlisatheactor:
lisatheactor Featured By Owner Mar 31, 2011
lol
Reply
:iconkanashiigirl:
KanashiiGirl Featured By Owner Jan 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
uwaaah how cute!
Reply
:iconhunter-ash:
Hunter-ASH Featured By Owner Jan 24, 2011  Student Digital Artist
haha I wonder why Damien is throwing fire at him xD
so cute
Reply
:iconnimyosa:
Nimyosa Featured By Owner Jan 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
Kind of makes you wonder what the hell (lol PUN) Kenny did to piss Damien off so bad!
Reply
:iconpistachiozombie:
pistachioZombie Featured By Owner Nov 20, 2010  Hobbyist Digital Artist
OMG i died.
This is absolutely adorableeeee.
Reply
:iconreal-faker:
real-faker Featured By Owner Oct 24, 2010  Student Filmographer
BAAAAAH! Why have I not seen this? This is frikkin' adorable! X) And the movement is really good. I don't see a lot of flashes where the movement is actually kind of impressive. : D
Reply
:icondamnnoni:
DamnNoni Featured By Owner Oct 12, 2010
DAMIEN!! *A*
Kenny probaly hit on Pip or something xD
Reply
:iconantei:
Antei Featured By Owner Sep 16, 2010  Hobbyist Digital Artist
hahahaha very very ...run kenny.
Reply
:iconcmisp:
cmisp Featured By Owner Sep 16, 2010  Hobbyist Digital Artist
run kenny run... they are so cute...
Reply
:iconkaylacullen:
KaylaCullen Featured By Owner Sep 4, 2010
oh my god... is funny... so funny kenny and damien
Reply
:iconscamper696:
scamper696 Featured By Owner Aug 14, 2010  Hobbyist Traditional Artist
awww so cute! xD

RUN KENNY RUN!
Reply
:iconneato123:
neato123 Featured By Owner Aug 6, 2010
this rocks!!! :D
Reply
:iconbailey1rox:
bailey1rox Featured By Owner Jul 29, 2010  Student Traditional Artist
lol Run Kenny RUN!!!!
Reply
:iconkaoom:
kaoom Featured By Owner Jul 28, 2010  Student Interface Designer
LOOOOOOOOOOOL I loved it finished~~
Reply
:icondiannaluvsdinos:
DiannaLuvsDinos Featured By Owner Jul 28, 2010
I luvs me mah Kenneth McCormick. if i was there i prolly woulda killed Damien. :D
Reply
:icontissueboxx3:
Tissueboxx3 Featured By Owner Jul 28, 2010
D'aww, this is sooo cute >__< <3 haha, I wonder what Kenny did to make Damien throw fire balls at him xD
Reply
:iconhummmus:
Hummmus Featured By Owner Jul 27, 2010  Hobbyist Digital Artist
IT WAS BECAUSE KENNY WAS HITTING ON PIP. .u.
Reply
Add a Comment: